Tuesday, March 13, 2012

^_^ Majlis Pertunangan ^_^

Assalammualaikum... ^_^

Hai u all.. haha
ape sehhh... heheh

Saja nak kongsi cerita. majlis dah nak dekat nie teringat pulak masa majlis bertunang 26.12.10..
Rasa macam sekejap je masa berlalu dah nak khawin.. hehe

Kat bawah nie saya kongsi sikit pic2 masa tunang dulu..

^_^



Hantaran dari pihak lelaki warna gold,yang warna hitam dari pihak perempuan...

^_^

  


 Nie dengan family & yg baju purple 2 jurusolek saya..
^_^


 Yang pertama sekali 2 bakal kakak ipar saya,yang kedua pulak bakal adik ipar saya..
Yang tengah2 saya la kan..hehe
^_^
yang baju coklat pulak my love mum...
yang sebelah my love mum pulak bakal mak mertua saya...
hehe


 Nie masa sarungkan cincin..
malunya masa nie..
gapra..
  hehe  
^_^

peluh dah masa tunggu belah lelaki datang.. gapra punya pasal..
hehe
^_^





 huhu takut tol masa nie..pos saat2 genting...
^_^
^_^ Nielah dia cincin pertunangan dan cincin merisik saya ^_^

^_^ LOVE MEMORI 26-12-2010 ^_^

0 comments:

Post a Comment