Monday, August 13, 2012

salam ramadhan... ^_^
hari nie 13.08.2012 hari ke 24 kita berpuasa dan
genab lima bulan saya tak update blog nie...
last update 13.3.2012 hehehe....
laman kot...

banyak cerita yang tak update lagi nie...
sebelum banyak cerita saya nak kongsi cerita masa  hari bahagia saya dulu...

05.05.2012 tarikh saya dan suami disatukan dengan sekali akad,
tarikh nie juga sama dengan besday my mum...
nanti saya sambut hari ulang tahun perkhawinan my mum sambut besday... hehehe

06.05.2012 pulak tarikh persandingan di belah pihak saya...
alhamdulillah semua kawan-kawan plkn yang saya harapkan datang juga untuk memeriahkan majlis saya, ada yang datang dari jauh...
happy jangan cakap la, happy sampai rasa macam mimpi pulak...
thanks sangat-sangat kat kawan-kawan yang datang...
kawan-kawan sekolah tak ramai yang datang, sedih jugak my bff tak datang sebab tengah study...

pada 06.05.2012 di sebelah malam pulak majlis disebelah pihak lelaki...
ramai sedara-mara dari pihak lelaki yang saya tak berapa kenal lagi...
tapi majlis tetap meriah walaupun pengantin penat melayan tetamu dari siang sampai malam... semuanya berakhir pukul 1.00 a.m ...

semua nie kenangan yang takkan saya lupakan...
semua tersimpan dalam ingatan...
pejam (-_-) celik (0_0) pejam (-_-) celik (0_0)
sekarang dah nak masuk empat bulan saya menjadi isteri orang...
hehehe

sekarang saya mengikut suami menetap di kuala lipis...
merantau ke tempat orang, jauh dari mak dan ayah...
mula-mula duduk rumah jadi suri rumah sepenuh masa,
tapi boring makkk aiikkk boleh jadi gila..hehehe
barulah ambil keputusan nak bekerja...
kat kuala lipis nie bandar kecik je nak cari kerja punya la susah...
tapi alhamdulillah akhirnya dapat jugak...
kerani je.. bolehlah dari duduk rumah...
kan..kan..kan... ^_^

emmm... 
bila dah khawin nie baru la tahu hidup berumah tangga nie bukan la senang macam kita impikan...
tanggungjawab sebagai seorang isteri besar dan kita kena banyak bersabar menempuhnya...
barulah kita rasa nikmatnya hidup berumah tangga nie...
hidup bersama suami tercinta...
lalui susah senang bersama...
nie lah lumrah permulaan rumah tangga...
alhamdulillah saya happy dan syukur dengan semua nie...

oklah nanti bila ada kelapangan lagi saya upload pic-pic masa hari perkhawinan saya k...

hope cerita nie tak boring la kepada yang membaca...hehehe

tata titi tutu...
wasalam... ^_^

0 comments:

Post a Comment